تبلیغات
Welcome - راهکارهای جدید کسپرسکی برای همه رده‌های کسب‌وکار

بازدید : مرتبه
تاریخ : جمعه 28 آبان 1389
آزمایشگاه كسپرسكی، شركت پیشرو در ارائه راه‌حل‌های امنیت اطلاعات از ارائه محصول جدید و تازه خود برای مشتریان تجاری‌اش، خبر داد.

http://www.hardwarecanucks.com/wp-content/uploads/kaspersky-logo-300x300.png


به گزارش موسسه دیده‌بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، گستره این راهکارهای جدید، نشان دهنده راهبرد استراتژیك آزمایشگاه كسپرسكی درمورد مشتریان شركتی‌اش است؛ مواردی كه مشخصا برای برآورده كردن نیازهای كسب‌وكارها، در هر اندازه و با هر سطح از پیچیدگی، برای محافظت و دفع بدافزارها بوده است.

اهمیت امنیت زیرساخت آی تی در محیط‌های شركتی امروزین، به طور روزافزون در حال خودنمایی است. تعداد حملات و تهدیدها و نیز پیچیدگی آنها، هر روز بیشتر می‌شود و در عین حال، زیر بنای IT امروزه درحال دربرگرفتن سیستم‌های چندگانه شامل چندین پلتفرم متفاوت است.

مهم‌ترین مبنای چنین استراتژی ای، سیستم محافظتی ضد بدافزاری است كه بایستی قادر باشد در تمام سنگرهای آسیب پذیر زیرساخت IT با بدافزارها به نبرد برخیزد؛ یعنی نه تنها در ایستگاه های کاری و دستگاه‌های موبایل، بلكه در تمام سرورها، محل‌های ذخیره سازی اطلاعات و گیت وی‌ها نیز این مهم را به انجام برساند. چنین سیستم ضد بدافزار جامعی بایستی قادر به جلوگیری از نه نتها حملات بدافزارهای انبوه خودكار، بلكه باید بتواند با حملات هدف‌دار وابسته به بدافزارها نیز مقابله کند.

محصول تازه شرکت كسپرسكی امكان محافظت جامع را از طریق راهبرد استراتژیك ارائه امنیت IT به مشتریان شركتی این شركت، فراهم ساخته است. شركت كاملا در خصوص الزامات امنیت ضد بدافزار برای شركت‌های كوچك و متوسط تحقیق كرده و پیامد آن، گستره‌ای از محصولات امنیت IT مخصوص را ساخته است.

برای شركت‌های كوچك و متوسط، كسپرسكی راهكار امنیت ضد بدافزاری عرضه كرده كه كاربرد و مدیریت آن آسان است و به حداقل منابع شركتی نیازمند است و در عین حال در حد زیرساخت IT در رده جهانی می‌باشد.

برای حوزه‌های بزرگ، كسپرسكی اقدام به ارائه راهكار محافظت ضد بدافزاری مستحكمی برای زیرساخت‌های IT ناهمگون كرده كه امكان مدیریت موثر و حداكثر همكاری درونی را فراهم می‌سازد. ضمن اینكه تخریب برنامه‌های حساس تجاری را به حداقل خود می‌رساند و پشتیبانی مطمئن و حرفه‌ای را میسر می‌سازد.

كیت ماسكل، قائم مقام بخش محصولات شركتی كسپرسكی در این باره می‌گوید:« تجربه عظیم ما در فراهم سازی امنیت IT برای كسب و كارها در هر اندازه و تبحر عمیق ما در زمینه امنیت ضدبدافزاری، یاریمان كرده است تا به واقع استراتژی‌های امنیت IT بهینه‌ای را برای مشتریانمان توسعه دهیم.

من اعتقاد دارم كه با این راه و روش، كسپرسكی بر ارزش كسب و كارها می‌افزاید؛ چرا كه شركت‌ها فقط به راه‌حل دست نمی‌یابند؛ بلكه آنها استراتژی‌ای با آتیه روشن را در اختیار می‌گیرند.» ویژگی‌های اصلی استراتژی امنیت IT آزمایشگاه‌های كسپرسكی از این قرارند:
- امنیت و محافظت ضد بدافزاری برای زیرساخت چند سكویی IT در سطح جهانی
- راه‌حل‌های امنیتی بهینه و مقرون به صرفه‌ای كه مجموع هزینه محافظت (TCP) را كاهش می‌دهند.
- راه‌حل‌های با امكان مدیریت موثر
- استراتژی آینده‌نگرانه به منظور ایجاد اطمینان برای درازمدت
- پشتیبانی جهانی و سراسری

راه‌حل‌های آزمایشگاه‌های كسپرسكی، با رسیدن به مقام مشهورترین متخصص امنیت ضد بدافزاری، به طور كامل نیازهای محافظت ضد بدافزاری گوناگون را برآورده می‌سازند و حتی در محیط‌های ناهمگون به صورت كاملا هماهنگ و یكنواخت عمل می‌كنند. این امر باعث می‌شود كسب و كارها بتوانند با كاهش دادن هزینه‌های راه‌حل‌های امنیت IT خود و مدیریت و راهبری، TCP خویش را پایین بیاورند و از معضلات ناشی از استفاده ناكارآمد منابع سیستمی نیز دور بمانند.

با توجه به پیچیدگی روزافزون زیرساخت IT، الزاما همه راه‌حل‌های امنیتی باید در بردارنده یك سامانه مدیریت و راهبری موثر باشند. با در نظر داشتن این موضوع، كسپرسكی اقدام به ساخت ابزار مدیریت بسیار كارآمد خود كرده است؛ یعنی Kaspersky Administration Kit. این ابزار به مدیران شبكه امكان می‌دهد كه محافظتی متمركز را بر كل شبكه شركت اعمال کرده و لایه‌های محافظتی مختلف را در یك سیستم جامع و واحد، گردآورده و تحت نظر داشته باشند.

این ابزار ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مدیریت شبكه را به گونه‌ای متمركز می‌كند كه برای كار در یك محیط IT نامتجانس، هم الزامات كسب و كارهای كوچك كه مدیریت محافظت آنتی‌ویروسی خود را به پیمانكاران خارجی واسپاری می‌كنند، برآورده شود و هم نیازهای شبكه‌های شركت‌های بزرگ كه چندین هزار رایانه و ساختار راهبری توزیع شده‌ای دارند.

كسپرسكی از مشتریانش در تمام كشورهای دنیا، پشتیبانی تخصصی می‌كند. بسته به نیازها، این شركت انواع مختلفی از قراردادهای خدماتی با سطوح متفاوت را پیشنهاد می‌دهد: مشتریان از نوع شركت‌های كوچك و متوسط از برنامه پشتیبانی تجاری و سازمان‌های بزرگ‌تر از برنامه پشتیبانی اقتصادی ویژه خود بهره‌مند می‌شوند.

موافقت نامه‌های خدمات‌رسانی سطح‌بندی‌شده كسپرسكی چهار مقوله كلی خدماتی را پوشش می‌دهد: ابداع و بهسازی محصول، سرویس‌های فعالانه و خودیار، انتقال دانش و بالاخره، رفع مشكل. پشتیبانی در عرض یك قالب زمانی و به زبان محلی به مشتریان عرضه می‌شود و بدین وسیله مجموع بازه زمانی حل مسائل امنیت IT كاهش می‌یابد.

كسپرسكی، با معرفی یك راهبرد استراتژیك برای عرضه امنیت IT در سطح تجاری و عرضه محصول جدید و تازه خود، بنیانی مستحكم برای رشد مداوم بازار شركت‌ها پدید آورده است. این شركت از طریق پیشنهاد دادن محافظت ضد بدافزاری مستحكم و پشتیبانی تخصصی خود و در عین حال تقلیل هزینه‌های TCP، بالاترین ارزش را برای كسب و كارها به ارمغان آورده است. در آینده نزدیك، شركت گستره راه‌حل‌ها و سرویس‌های پیشنهادی‌اش را توسعه نیز خواهد داد.

لازم به ذکر است که براساس تعریف سازمان Cascadia مجموع هزینه محافظت (TCP) شامل هزینه‌های محصول، هزینه‌های مدیریت و راهبری امنیت IT، میزان بهره‌وری در استفاده از منابع سیستمی و كارایی كاربران می‌شود.

درباره آزمایشگاه كسپرسكی
آزمایشگاه كسپرسكی ارائه كننده نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظت از سیستم‌ها در برابر تهدیداتی همچون ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها، بدافزارها، نفوذگران، كلاهبرداری‌ها و هرزنامه‌ها است. محصولات آزمایشگاه كسپرسكی دارای بالاترین نرخ حفاظت از سیستم‌ها و سریع‌ترین زمان نشان دادن عكس‌العمل در برابر تهدیدات هستند.

این محصولات برای كاربران خانگی، شركت‌های كوچك و متوسط، سازمان‌های بزرگ و كاربران موبایل ارائه می‌گردند. فناوری حفاظتی كسپرسكی همچنین در بسیاری از محصولات و خدمات شركت‌های امنیتی سراسر جهان به كار گرفته می‌شود. لطفا برای كسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی در ایران تماس بگیرید. موسسه دیده‌بان آی‌تی، روابط عمومی كسپرسكی در ایران
تلفن: 22361659 – فكس: 22361659 - همراه: 09195151165
پست الكترونیك: kaspersky@didehban.com


طبقه بندی: جدیدترین اخبار کامپیوتر و تبلت، 
ارسال توسط فرزاد پولادی
آرشیو مطالب
نظر سنجی
دوست دارید این وبلاگ به کدام دامین متصل شود؟








پیوند های روزانه
فایر فاکس